• Gemeentelijke dienstverlening via klantcontactcentrum KCC ten behoeve van telefonie, website, balie, email en post afstemmen op ontwikkelingen.
Het inzetten van zowel traditionele als de online communicatiemiddelen was ook in 2019 leidraad. Uit het onderzoek naar de communicatiemiddelen bleek in het najaar dat de gemeentelijke communicatiemiddelen van de inwoners een dikke zeven krijgen.
• Inrichting en uitbreiding van kwaliteitshandvest op basis van interne en externe servicenormen.
In december 2019 heeft het College van B&W het Uitvoeringsprogramma Integrale Veiligheid 2020 vastgesteld en ter kennisname naar de raad gestuurd.
• Optimaliseren van de telefonische dienstverlening.
In 2019 is er verder gewerkt aan het digitaal aangifte doen van producten burgerlijke stand. Dit betreft een continue proces.
• Uitbouw zaakgericht werken en waar nodig aanpassen werkprocessen.
Is een doorlopend proces. Medewerkers Bevolkingszorg volgen het OTO opleidingsplan Bevolkingszorg en kunnen hiervoor inschrijven in de module AG5 van de Veiligheidsregio Zeeland.
Deze pagina is gebouwd op 07/15/2020 11:46:55 met de export van 07/15/2020 11:39:51